Το φαγητό ως πρόβλημα ή ως λύση;

Ομάδα αντιμετώπισης του αυξημένου βάρους και των συνεπειών του

Στις ομάδες μας προσπαθούμε ν’ αντιμετωπίσουμε τα διατροφικά προβλήματα με μία προοπτική ανάπτυξης  προς τη ζωή και το φαγητό. Μία ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο ζωής είναι εφικτή. Ο πρώτος στόχος γι’ αυτήν την κατεύθυνση είναι η βελτίωση της υγείας και της ποιότητας της ζωής που συχνά έχει διαταραχθεί από λανθασμένες προσπάθειες για να χάσει κάποιος βάρος ή να πάρει βάρος.

Η ομάδα μας έχει δομηθεί περιλαμβάνοντας σωματικά και βιωματικά στοιχεία, τεχνικές οι οποίες βασίζονται στη μέθοδο του Ψυχοδράματος. Έχει ως πρώτο στόχο τη βελτίωση της σχέσης με το φαγητό και της διεύρυνσης του ίδιου του ατόμου σε σχέση με τον εαυτό αλλά και με το περιβάλλον του. Όταν φεύγει το αίσθημα της ενοχής και της ανικανότητας η ποιότητα της ζωής θα βελτιωθεί. Έτσι, όλες οι προσπάθειες γίνονται σιγά σιγά πιο αποτελεσματικές. Το φαγητό να μην αποτελεί πλέον έναν μόνιμο εχθρό αλλά έναν σύμμαχο για μια ουσιαστική και γεμάτη με απόλαυση ζωή. Μια χαλαρή σχέση με το φαγητό είναι δυνατή για όλους μας. Για την επίτευξη ενός τέτοιου στόχου μια σύνθετη στρατηγική είναι αναγκαία, περιλαμβάνει τη γνώση του πώς και γιατί οι άνθρωποι καταλήγουν παχύσαρκοι και είναι τόσο δύσκολο να χάσουν βάρος.

Η δομή του προγράμματος είναι:

  1. Η γνώση για μια πιο υγιή συμπεριφορά

– Η ποιότητα του φαγητού.

– Το διατροφικό στυλ (το οποίο είναι διαφορετικό για τον καθένα).

– Η κατάλληλη σωματική άσκηση.

– Ο ύπνος και η σχέση του με το φαγητό.

– Ο εσωτερικός ρυθμός.

  1. Οι συναισθηματικές ρίζες του φαγητού

– Γιατί και πώς τρώμε.

– Διερεύνηση της συναισθηματικής και της προσωπικής μας κατάστασης.

– Μοίρασμα και σύνδεση με τα άτομα της ομάδας για κοινό σκοπό.

– Προσωπική ανάπτυξη, αναγνώριση και διαχείριση της διατροφικής συμπεριφοράς.

– Ενίσχυση της δημιουργικότητας για την αντιμετώπιση της διατροφικής συμπεριφοράς.

  1. Το κίνητρο

– Η μετάβαση από το εξωτερικό κίνητρο (αυτό το οποίο μας υποδεικνύει η ζυγαριά) στο εσωτερικό προσωπικό κίνητρο.

– Η βελτίωση της υγείας και της ενέργειας γενικότερα.

– Αύξηση κινήτρου.

  1. Η δημιουργία ενός υγιεινού διατροφικού περιβάλλοντος

Όταν κάποιος έχει φτάσει σ’ αυτό το σημείο αρχίζει να χαίρεται ήδη περισσότερο το φαγητό. Το φαγητό γίνεται ένα σημείο αναφοράς. Γίνεται μία υπενθύμιση ότι το άτομο έχει μια πιο ολοκληρωμένη ζωή γενικότερα. Αν δεν ανησυχεί πλέον για τα κιλά τότε σταδιακά θα σταθεροποιείται το βάρος και σε κάποιο σημείο να μπορεί να χάνει βάρος.

Η ομάδα θα πραγματοποιείται ανά δύο εβδομάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες για το θέμα του βάρους και της δίαιτας πατήστε εδώ

Για να επικοινωνήστε μαζί μας πατήστε εδώ